Uslovi kupovine
Ovim uslovima definira se postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i reklamacije proizvoda koji su ponuđeni na ovoj stranici. Prodavatelj je Kotti-TT d.o.o. Sarajevo, a kupac je posjetitelj stranice koji ispuni elektroničku narudžbenicu, pošalje je prodavatelju i izvrši uplatu.
Naručivanje
Kupac naručuje proizvod(e) putem elektroničkog obrasca za narudžbu. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektroničkim putem naruči proizvod, unese tražene podatke i pošalje narudžbu.
Dostava se vrši isključivo na području Bosne i Hercegovine. Narudžbe s adresama izvan BiH nije moguće realizirati.
Sve cijene izražene su u konvertabilnim markama (KM).
Proizvodi se mogu naručiti elektronički, klikom na proizvod i dodavanjem u košaricu, ili telefonski putem Strauss Info broja +387 66 285 417
Proizvod se smatra naručenim kada kupac odabere i potvrdi način plaćanja.
Plaćanje
Naručeni proizvodi plaćaju se općom uplatnicom, koja se automatski generira po završetku kupovine, ili pouzećem u gotovini dostavljaču kompanije A2B d.o.o., koja isporučuje proizvod na adresu kupca.
Dostava je besplatna (0 KM). Kupac ne snosi nikakve dodatne troškove dostave ili pakiranja.
Isporuka i reklamacija radi oštećenja
Sve pošiljke zaprimljene tijekom radnog vremena bit će isporučene u predviđenom roku unutar 48 sati, osim neradnih dana (praznici i vikendi). U iznimnim slučajevima (npr. vremenske nepogode, otežan pristup adresi ili povećan broj isporuka), rok isporuke može biti produljen.
Naručeni proizvodi pažljivo se pakiraju kako bi bili zaštićeni tijekom transporta. Kupac je dužan prilikom preuzimanja provjeriti stanje pošiljke. U slučaju oštećenja kupac je obavezan:
- fotografirati razbijenu ili oštećenu bočicu
- odbiti primitak pošiljke ako je oštećenje vidljivo pri preuzimanju
- odmah kontaktirati našu korisničku podršku putem telefona ili kontakt obrasca na stranici
Bez pravovremene prijave oštećenja, reklamacije neće biti uvažene. Prodavatelj ne preuzima odgovornost za oštećenja koja nisu prijavljena na gore opisan način.
Ako se reklamacija prihvati, oštećeni proizvod bit će zamijenjen novim bez dodatnih troškova za kupca ili, ukoliko kupac ne želi zamjenu, izvršit ćemo povrat uplaćenog iznosa, u skladu s pravilima iz odjeljka „Reklamacije i povrat“.
Reklamacije i povrat
Kupac ima pravo na reklamaciju i povrat pošiljke u roku od 8 (osam) dana od dana preuzimanja.
Da bi povrat bio prihvaćen, proizvod mora biti nekorišten, u originalnom pakiranju i u istom stanju u kojem je isporučen, uz priložen dokaz o kupnji (račun ili potvrda narudžbe s web stranice).
Troškove povrata snosi kupac, osim u sljedećim slučajevima:
- ako je dostavljena pogrešna ili oštećena pošiljka (vidi prethodnu sekciju)
- ako je rok uporabe proizvoda istekao u trenutku preuzimanja
Nakon primitka i pregleda vraćene pošiljke, kupcu će putem e-maila biti poslana potvrda o primitku.
U roku od 4 (četiri) radna dana kupac će biti obaviješten o prihvaćanju ili odbijanju zahtjeva za povrat. Ako je povrat odobren, iznos plaćen za proizvod bit će vraćen na bankovni račun kupca u roku od 4 radna dana.
Opće informacije
Slažete se da ćete unijeti točne, potpune i ažurirane podatke prilikom svake kupovine i prilikom registracije korisničkog računa u našoj internetskoj trgovini.
Za dodatne informacije možete nas kontaktirati putem Strauss Info telefona na broj +387 66 285 417 ili putem kontakt obrasca na stranici ovdje
Kotti-TT d.o.o. Sarajevo zadržava pravo izmjene ovih uslova i pravila.